Kızlar merhaba bebeğim 11 aylık oldu ek gıdaya basladıgımız dönemden beri hep yeme sorunumuz vardı yani hic bi zaman yiyeceklere yükselmedi diyebilirim ve fazla secici yemek konusunda. Pütürlü seylere hala öğürme söz konusu yemek istemiyo. Bu aralar da genel olarak hicbir sey yemek istemiyo. Bebegi istahsız olanlar nasıl ilerliyosunuz? Pütürlü yemesini nasıl sagladınız? 1 yasımıza 1 ay kaldı hala şu yemek sorununu cözemiyoruz ne önerirsiniz?