aykoz_ 3 yaş oğlum dediğiniz gibi hala 4 5 günde yapıyor doğduğundan beri kabız k şişe dulcosoft bitirdik bilmiyorum o lavmalar ayy içim gidiyordu çok şükür şimdi yine 4 5 tutuyor ama ne zmn bezi çıkardık ilacıda bıraktım artk tuvalette rahatça yapıyor hiç ıkınma yapamama yok yani bizim tek sorun heralde bezi olmasıymış kaç dr kaç tahlil hiç işe yaramamıştı şimdi yaklaşık 1 ay olucak çok rahatladık ve dediğiniz gibi hazır olması çok önemli kakayı beze yapıcam dediğinde zorlamadım ztn kabız korkuyordum ama hep teşvikle oyunla ona da alıştı şükür darısı başınıza 😌