fatmaezgi arkadaşlar beneğimin burnunu açıyorum açmama rağmen hala hırıltı var tıkanık gibi doktor alerji damlası verdi ama ben geniz eti faşan olabilir mi diye düşünüyorum başınıza böyle bir durum geldi mi acaba 😞
Mylittlepearl fatmaezgi Benim bebeğim de sürekli hırıl hırıl. Burnunu temizlediğimde hiç bir şey gelmiyordu geniz akıntısı varmış alerji damlası biz de kullanıyoruz. Zaten fayda etmezse keser merak etmeyin.
Ysmndmrl fatmaezgi aynı durum 2 yıl önce bu zamanlarda oldu öncesi hiç birşey yoktu 1 yılda bu 4. Tekrar inşallah geniz eriş değil alerjidir die hep olumlu düşünmek istiyorum
Ftttmm fatmaezgi hastanede burun yıkaması yaptırsanız. Benim bebeğimde soğuk algınlığı olmuştu hırıltısı geçmedi hastanede burun yıkaması yaptılar rahatladı baya
Mylittlepearl fatmaezgi yani illaki kontrole çağırmıştır. Bu sürede kullanın eğer hırıltısı geçmezse baska bir şeyden kaynaklıdır diyip ilacı bıraktırabilir demek istedim.
Mylittlepearl fatmaezgi evet balgamlı öksürük var. Ama burun akıntısı ateş filan hiç bir şey yok. Artmıyorda azalmıyorda özelikle geceleri oluyor. Bir de 2-3 haftadan uzun sürünce doktor alerji teşhisi koydu. Besin alerjimiz de çıktı bizim diyetteyiz ikimizde. Diyetten mi bu verdiği damladan mı bilmiyorum ama öksürük krizleri çok azaldı.