Gokturk_ Aylinoo 6.ayında kullandım kaka yapmıyordu ek gıdaya geçince doktorum NBL önerdi pahalı ve şişesi çok ufak açıkçası bitince bir daha almaya cesaret edemedim .Ama kakasını yapıyordu onunla beraber hergün kilosu kadar veriyordum tadıda güzeldi
Nurinan Aylinoo probiyotik kakasinda problem yoktu bebeğim çok kusuyordu birde çok gazı vardı doktorum hem bağırsaklarını düzenler hemde kusmasina iyi gelir diye verdi gayet memnunum
aysealb_ Bukrelinam hayır zorlanmıyor zaten bi kere yapsa devamı geliyor bi kaç tane bez atıyorum arka arkaya
Aybers aysealb_ aynısın ben yaşıyorum sizin gibi meme mama ilerliyorum hipp bugün 6. Gün hala kaka yok yapsada cıvık yapiyir ama ıkınarak yapıyor acaba probiyotik ise yarar mı ki
Esraerdemserin Bukrelinam benim kullandığım turuncu olan maflor yenidoğanlarda kolik önlemede yardımcı. Sizin kullandiginiz mavi myflor probiyotik sıvı takviye. Turuncu içinde probiyotik diyorlar.