Acemimom1 Ben 8. Ayımızda kendi yediklerimizden vermeye başlamıştım. Sabah uyandıktan 30-40 dk sonra kahvaltı öğlen uyandıktan sonra da yine 30-40 dk sonra öğle yemeği 2. Uykusundan sonra akşam yemeği ile uyku arasında ara öğün yapıyordu kefir, meyve, yoğurt. Akşam yemeği yiyorduk. Ara öğünde kefir içtiyse meyve, meyve yediyse kefir o şekilde dengelemeye çalışıyordum