Lylatanlk Pelvan bebeğinizin ne şikayeti vardı cünkü iburamin zero olanı ndada 2 yaşından nüyükler için yazmasına rağmen 6. Ayından sonra grip olan her bebeğe veriliyor sanırım sizin sordugunuz tablet halinde olan onu nasıl kullanıyırsunuz doktor anlatmadımı
Pelvan Lylatanlk kendim icin canim emziriyorum kullla abilirmiyi. Bilmiyorum bebegimde deil bende var soguk alginligi grip hafta sonu oldugu icin gidemedim cuma esim oldu doktor ona vermisti simdi bana gecti kullansammi bilemedim
Lylatanlk Pelvan emzirenlere genellikle ilaç önerilmiyır ateş ve çok ağır geçirmiyorsan parol iç ağrını hafifletsin bide ıhlamur varsa oda çok etkili oluyot yoksada name liöon bol c vitamini veya soğanı doğrayıp limonla onu ye bunlar seni rahatlatır şimdiden geçmiş olsun
Bbgs Pelvan ben kullanıyorum 5 aylık bebeğim var emziriyorum. Doktor verdi. Antibiyotik te kullanıyorum
Saribidik Doktorum bana verdi 6 aylık bebeğim, emzirdim. Bir sıkıntı yaşamadık. Çok hastaydım hiç bi şekilde geçmedi
Pelvan Saribidik bende iyi degilim onada gecsin istemoyorum bebegimede tek bakiyorum bir an once toparlanmam lazim surup degildi degilmi canim
Saribidik Pelvan yok yok şurup değildi. Doktorum hatta bebekte de biraz başlangıç vardı sen içersen sütten bebeğe de geçer o da hasta olmadan toparlar dedi bence işe yaradı
Pelvan Saribidik canim cok teşekkür ederim Allah razi olsun ❤ bilmede icmek istemedim yatiyorum uyuyamadim bile onda da hapruk var babada var bende var onda da olmaz madem oyle