Konuşma eski ama belki cevap verecek birilerini bulabiliriö bi arkadaşımım tavsiyesiyle araştırmadan göğsüne ve ayaklarına sürdüm sonra bi araştırıyım dedim zararlı olduğunu okudum eczacıda sürebilirsin demişti oysaki bebeğim 7 buçuk aylıl uyandırıp ılık bezle sildim viksli bölgeleri üzerini değiştirdim ei havalandırdım ama korkumdan uyuyamıyorum bişey olucak diye etkisi kalmışmıdır inşallah bişey olmaz zararı olup olmadığını nerden anlayabilirim