Oğlum şu an 6 aylık .Doğduğunda işitme testi yapıldı ve hiç bir sorun çıkmamıştı.Fakat 6 gün yenidoğan yoğun bakımında kaldığı için 6 aylıkken Araştırma ya da üniversite hastanesine götürmemizi ve bera testinin yapılması gerektiğini söylemişlerdi .Geçtiğimiz hafta kontrole götürdük ve bera testi yapılacağını söylediler.Bu test sırasında bebeklere narkoz veriliyormuş .Bu da bizi oldukça endişenlendirdi .Yaptırmakla yaptırmamak arasında karasız kaldık.Aranızda bu testi yaptıran var mı ?Varsa bilgilendirebilirseniz çok sevinirim.🌸