Mirayada_35 evet dediğim gibi bizde yaşıyoruz ara ara çünkü artık 4. Aydan sonra algılar açılıyor sizinle daha çok vakit geçirmek istiyor uyumaktansa etraf daha cazip geliyor sakin bir yerde emzirmeyi deneyin yüksek ihtimal dişte çıkaracak oda onu huysuz ediyor bende yaşadım bir dönem çünkü sadece emmede problem yoktu uyku uyumadı dalmakta güçlük çekti gündüz hiç uyumadığını biliyorum