Tatli_Bir_Anne_ Bebeğim sadece anne sütü alıyor, bazı zamanlar yüzünde ince ince sivilce oluyor 24 saati geçmeden kendiliğinden gidiyor. Abartılı bir durum gibi durmuyor, bazen tek bi tane görüyorum mesela. Alerjisi mı var acaba, nasıl anlaşılır bu durum?
Omeruraz Tatli_Bir_Anne_ evet alerji olabilir ben ne zaman yumurta yesem bebeğimin yüzü isilik gibi oluyor denedim sürekli yumurtadan oluyor
Burcumus01 Tatli_Bir_Anne_ bizim de alerjiden dolayı çıkıyor aynısı 20 sinde alerji testine gideceğiz . Süt ve süt ürünleri diyeti yapıyorum bende 🤷
Momgamze Tatli_Bir_Anne_ İsilik olabilir. Sıcaktan oluyor. Bizimki de öyle, çok terleyince çıkıyor genelde.
Tatli_Bir_Anne_ Omeruraz doktora sordunuz mu hic? Benim de patates havuç yediğimde oluyor sanırım tam tespit edemedim
Kucukprens2 Omeruraz 2 haftalık oğlum yüzünde döküntüler oldu dünde mukuslu kaka gördüm alerji olduğunu söyledi doktorum şimdilik yumurtayı kes dedi. Kanlı ishal olursa eğer öyle süt ve süt ürünlerini keseriz dedi. sizde kakasında değişiklik olmuş muydu. Bide yumurtayı mı kestiniz sadece yoksa hazır gıdaları da kestiniz mi ?
Omeruraz Tatli_Bir_Anne_ bize sünnet ettirdiğimiz doktorumuz söyledi yumurta yeme çocuk düzelir diye denedim 2 hafta yemedim hiç olmadı yüzünde daha sonra deneme amaçlı yedim hemen yüzü kızardı 5 aylık kontrolümüzde alerji testide isteyeceğim yaparlarsa eğer
Tatli_Bir_Anne_ Burcumus01 Benim bebeğim çok huzursuzdu, mukusu ve gürültülü kaka olunca alerji testi verdik negatif çıktı doktor yine de diyet yap dedi. Çok sıkı 2.5 ay diyet yaptım. Herhangi bir değişiklik olmadı. Bende kendim bozdum. Yüzünde çıkan şeyler ne kadar süre sonra geçiyor? Bizimkisi 24 saati bulmuyor geçiyor kendiliğinden sonra kendiliğinden çıkıyor anlamıyorum
Tatli_Bir_Anne_ Omeruraz Yüzündeki kızarıklık ne kadar zaman sonra geçiyor? Alerjibtestini alerji doktoru yapıyor sanırım.
Omeruraz Tatli_Bir_Anne_ genelde 24 saat sonra geçiyor bazen 1,2 gün sürüyor sonra geçiyor evet doktora gittiğimizde danışcam bende
Burcumus01 Tatli_Bir_Anne_ aynı şekilde bizde de öyleydi . Ama doktorum çok küçük olduğu için sonuç, yüzde yüz yeterlilik vermez dedi yine de yaptıralım dedi o yüzden çıkmamış olabilir sizin testte
Omeruraz Kucukprens2 Ben sadece yumurtayı kestim süt ve süt ürünleri yediğimde bi sorun yaşamadım kakasındada dediğiniz gibi şeyler görmedim hiç hazır gıda arada tüketiyorum bi sorun yaşamadık şimdiye kadar canım
Kucukprens2 Omeruraz yumurta yı kes dedi doktor ama ben hazır gıdaları yine de yemiyorum içeriğinde yumurta yazmayanlar var onları yemiş miydiniz
Omeruraz Kucukprens2 inanın hiç dikkat etmedim içeriklerine dışarıda tükettiğim şeylerde oluyor fastfood tarzı onların içeriğinde yumurta oluyor ama dışarıda yediğim zaman bebeğimin yüzünde bi sorun yaşamadım ne zaman evde tek olarak yumurta yediysem o zaman yüzü kızardı