Merhabalarrr kızlar bebişimle 4. Aya girdik gireli gece 3-4 arası uyanıyor ve uykusunu almış şekilde uyumuyor bir daha bunu yaşayan var mı ne yapmam veya ne yapmamam gerekir önceden emzirme süremiz iki üç saat oluyordu şimdi yarım saatte veya bir saatte meme istiyor ne yapmam gerekir fikirleriniz var mı bu konuda 🥲🥲🥹