Dilaraa34 Günaydın herkese, bebeğim 20 günlük hırıltısı var.. normal bi durum mu yoksa doktora götürmelimiyim? ( ateşi vs yok bu arada )
Zeynepelcin Dilaraa34 solunum sıkıntısı yaşıyor olabilir. Bir götürün isterseniz Dr ye küçük ya daha ne olur olmaz.korkutmak için söylemiyorum tedbir amaçlı söylüyorum.
Ozge_5555 Dilaraa34 bzimde öyle di nefes alamıyor gibi oluyordu korkuyordum öle olduğu zaman sıçrıyor dm yanına gidiyodm bişey yok doktora soledim başını hafif yüksek tutun dedi ama yastık la değil yastık koymayin isterseniz bir doktor gidin
nolmuskine Burun temizliği yaptın mı canım? Uykudayken olup rahatsız gibi nefes alıyorsa temizle serum fizyolojik ve enjektör ile. Eğer ki hırıltı varda rahat ise rüya görüyordur
hndstncvzlikek Canım doktora götür bir baksınlar biz öyle üşüttük 5 gün hastanede yattık. Hemde ev sıcakken ben fark edip götürdüm doktor birsey yok dedi 1 hafta sonra yatış yaptık antibiyotik tedavisi gördük