Merhaba hanımlar 3 günlük anneyim bebeğim ilk gün bı kaç kere emzirdikten sonra yoğunbakim kuveze alındı solunum sıkıntısı varmış doğumda da solunum sıkıntısı çekmiş emince daha zorlanmış kaç günde çıkar sizde antibiyotik başlamışlar süt sağıp veriyorum ve çok korkuyorum sonrasında sıkıntı yaşar mıyım diye yardımcı olun lütfen 😔😢