Kbckr52 Gece 3 den beri ıkınıyo uyumuyor asla sabaha kdr sallıyorum hala ıkınıyo sey yapıyor böyle olan varmı yaaa
durukusunannesi_ Kbckr52 gazı vardır gaz masajı yapıp çıkarın uyur sancısı vardır bebişin annesi 2 saatte bir emzirin ya da mama verin hangisini yapıyorsanız gazını çıkarın hemen arkasından her ağladığında doyurmak gazını artıyor sadece geçecek bu günler de 🌸
Evaninanasi Kbckr52 gazı vardır şu an gaz döneminin zirve yaptığı zamandasınız az daha sabır. Gaz damlası kullanın
Rumeysaden Kbckr52 canım çatlak varmı dikkat et bebeğimde çatlak olmuştu yapamıyordu açıdan ikiniyordu doktora goturunce öğrendik krem kullandik geçti çok şükür
MinikPandam_ Kbckr52 gazı vardır yer memeden ya da mamadan sonra gegirtmeye çalışın gaz masaji yapın 3 aydan sonra gaz da azalıyor kendiliğinden
88472 Tuvaletini yapamadığından dolayı uyuyamiyorsa eğer, mama kullanıyorsanız içine bir çay kaşığı zeytinyağı koyduğunuzda rahatlatır bebeği. Bir hemşire söylemişti bana, biz bu şekilde yaparak hiç tuvalet sorunu yaşamadık. Deneyebilirsiniz.
Kbckr52 88472 tuvaletını de yaptı sabah 7 de ona rağmen uyuyamıyor anlamış değilim sadece anne sütü alıyor