Ciiiso aynı problem bizde de var ben grip oldum onunda tadı yok duş aldırıyorum bol bol sonra burnunu temizliyorum ayağını sıcak tutuyorum sütte koruyor onu herhalde birde annem hergun zencefil limon bal yapıyor ben içiyorum sütten ona da geçiyor o iyi geldi