Saricizgilibeyazev Bebeğim 4 aylık olacak yüz üstü dönmeye çalışıyor . Yarım dönebiliyor , ben yardım edip biraz öyle kalmasını sağlıyorum . Tehlikeli mi sizce , emeklemeye çalışıyor tabi doğal olarak yerinde sayıyor . Yüz üstü en fazla ne kadar durması lazım ??
SukranUras Saricizgilibeyazev henüz kendisi tam tur dönemediği için bence öyle uyumamalı ek öneri 😊 ama uyanıkken yorulduğunda ağlayacaktır zaten kendisi belli eder ne zaman geri dönmek isterse 😊 yüzüstü durmak kol kaslarının da gelişimine yardımcı olacaktır
Deletedmom109 Saricizgilibeyazev yüz üstü ne kadar durursa o kadar iyi. Dönme dışında durdurmuyorsanızda mutlaka durdurun günlük yarım saat mümkünse daha fazla. Boyun kaslarının, sırt kaslarının gelişmesi dolayısı ile de emeklemesi sürünmesi yürümesi için çok önemli bu pozisyon 🌸
yldrm986 Saricizgilibeyazev yüzüstü pozisyon çok sağlıklı, dönsün uyusun,uyurken dikkat et ama ağzı burnu açık olsun canım ☺️
Masalim Saricizgilibeyazev canim korkma benim iki bebegimde 20 gunlukken yuzustu yatmaya basladi nasil rahat ediyosa oyle uyut
Saricizgilibeyazev SukranUras bi ara tehlikeli diye duydum . Tedirgin oldum cnm bende henüz minik . Yüz üstü dönüp kalbini , nefesini etkilemesinden korktum ya Allah korusun 🙏🏻
Saricizgilibeyazev Kaynanam yüz üstü dönmeye çalışıyor nasıl dönecek acaba kızlar deseydim . Herkes bir yorum yazardı 🧐
giz Saricizgilibeyazev 🙄 soruyu yazali daha 18 dakika olmus 11 dakika oncede bunu yazmissiniz. Kaynananizi kendi haline birakin o doner.
Saricizgilibeyazev Deletedmom109 bende aksine korkudan hemen geri çevirip durdum cnm ya. Bilseydim böyle işte hep yanlış söylemler . İyiki de yazmışım . Sağolun
SukranUras Saricizgilibeyazev uyurken nefessiz kalabiliyolarmış yenidoğan döneminde falan o yüzden bence de kendisi dönebilene kadar tehlikeli. Zaten sonra sen nasıl yatırırsan yatır o istediği şekle giriyo. Uyanıkken zararı var mı bilgim yok o konuda. Ama yüzüstü dururken yorulduklarında falan belli oluyo zaten 🤷♀️
Saricizgilibeyazev yldrm986 tamam cnm teşekkürler denicem artık ☺️ biraz öyle durmayı seviyor gibiydi zaten 🌸
giz Saricizgilibeyazev bebeginide yuzustu donmesi icin destekle ve oyle birak o bunalinca aglar sinyal verir zaten. Yuzustu durmasi boyun kaslarini gelistirir o yuzden cok mudahale etme derm 👍
[silindi] Saricizgilibeyazev yüzüstü istediği kadar dursun ama yardım etmeyin biraz geç yardım edin kendi başarmak ister hatta yüz üstü dönüp ağlar sonra düz yaparsın yine ağlar ee hani rahatsızdı hooop bi daha döner 😂 yeri yalar kafasını sürterse emeklemek istiyor ama daha diz kapakları gelişmediği için onu da yapamayabilir 😅
Saricizgilibeyazev [silindi] aynen cnm ya 😁 Babası popodan ittirmeye çalışmştı bırak öyle yapma dedim . Alışmasn bu sefer öyle bekler durur gelsin biri itsin der 😊
Momofkerem Saricizgilibeyazev benim bebeğim 3 aylık 10ar dk şeklinde 2 kez yüzüstü durduruyorum masaj yapıyorum sırtına instagramda aymenbalikci yi takip etmenizi öneririm
[silindi] Saricizgilibeyazev aslında babası doğru yapmış 😅 ayaklarına ya da poposuna hafif destekle kendisini itmesine yardım edebilirsiniz