asbek Arkadaşlar 6 ay 26 günlüğüz ek gıda da zorlanıyoruz ne yaptıysam yemiyor.. kendi yaptığımız yemekten tattırırsam yiyor acaba bizim gibi yapsam bişey olur mu 🤷♀️ Var mı o şekilde yediren anne?
dilara5258 asbek bizde 7aylik olduk benim kizimda cok yemiyo bi iki kasik anca sadece emmek istiyor kilo sorunumuz yok cok sukur o yuzden israr etmiyorum kafamada takmiyorum tadimlik yese yeter alisir zamanla
Muhkub2016 asbek valla bugun itibari ile 7 aylık oldu. Bnm bebeğimde sofra kurunca çıldırıyor bizm yemklerden yemek istiyo kendi mamasını yapıyorum bikaç kaşık sonrası ağlıyo. Bizim yemeklrin suyuna ekmek bandırıyorum şapur şupur yiyo.her yemek bi olay bizim evde artık
asbek Ikraleyla 2-3 dakika emer canı isterse sonra mama kullanıyoruz sütüm azaldı iyice.. hiç bişry de yediremiyorum napcm bilmiyorum
Ikraleyla asbek bende mamaya baslicaktim biberon almadi kasikla denedim yemedi 6 ay boyunca meme reddi yasadim simdide memeye dustu hic bisey yemiyor ama sutum tek basina yeterli dgl cunku kilo alimi az bende napcagimi kara kara dusunuyorum
Kundurubugda Benim ikizlerim de sevmemişti özellikle tadım aşamasında çok zorlandım sonra bıraktım şimdi tuzsuz tereyağlı kendi yediklerimiz gibi pişiriyorum yiyorlar bi deneyin isterseniz ☺️
asocialmom Muhkub2016 al bizden de o kadar kendi yemeğini yemiyor bizimkilere sulanıyor hey allahım 😂
Muhkub2016 asocialmom hiç sorma valla. Bazen diyorum ki sana yok vermicem onlardan, iyice alıştın yemen gerekeni yemiyorsun diyorum. Ama ağladığı için mecbur veriyorum:)🥴