kivitoannesii İki aylık olduk her mama içişimde her yudumunda karnından gurrr sesi geliyor ne zaman geçer bu gaz mı doluyor anlamadım doğduğundan beri var
Ftttmm kivitoannesii 4 aylık olduk emerken karnı gurul gazlı bi bebek henüz geçmedi gazımız inşallah sizinki kısa sürer bizde alerji de var
Sedoa_ Tahaaaa bize doktorumuz relactaz damla verdi ıkınıp bağırma sorunumuz kalmadı. Eğer bebeğiniz gaz çıkarırken sorun yaşıyorsa tabi yoksa kendisi çözebiliyordur sorunu
Tahaaaa Sedoa_ ayy evet çok ıkınıyor kıpkırmızı oluyor doktor a söyledim ama biogai alın dedi metsil de kullanıyorum yine rahat değil bı de prof a muayene oluyoruz