Beyne gitme ihtimali yok merak etmeyin. Ben de yenidoğandan bu yana yapıyorum bu yüzden ağır bi grip geçirmedik hiç. Solunum yolları ne kadar açık olursa hastalığı o kadar hızlı atlatırsınız. Osman Gönülal videosunu izleyin, bebeğiniz büyük olduğu İçin ayakta yapabilirsiniz. Ben hasta olduğunda her biri 5 ml olan 2 şırınga doldurup biri bir burun diğeri diğer burun olmak üzere sırayla sıkıyorum. Tazyik için Aşırı bi yüklenme yapmayın ama beklemeyin de.. tek seferde bir şırıngayı sakince sıkın. Sonra aynı şekilde diğerini. Başını geri atma ihtimaline karşılık mutlaka destekleyin ve habersiz yapmayın şırıngayı önce ona gösterin. (Hastalıktan hastalığa yaptığımız İçin unutuyor ben bazen yapmadan önce göstermek için şırıngayı burnuma götürerek hatırlatıp öyle yapıyorum.) Öksürebilir genzine kaçabilir hatta kusma da yapabilir (dr söyledi) genze gittiği için ve tahminen alışkın olmadığı İçin. Bana doktorların söylediği, hastalandığında saat başı bile yapabilirsin hiçbir zararı yok diyorlar. Güzelce bir iki kez temizlerseniz zaten sık yapmanıza gerek kalmaz uyku öncesi yapar kurtulursunuz. Ben şırıngadan sonra küçük silikon burun temizleme aspiratörü ile çekiyorum daha hızlı bitiyor. Kızım 19 aylık hiçbir zararını görmedim ve farklı hastanelerde olduğumuz muayenelerin hepsinde bebekler için tek sağlıklı burun temizleme yolunun bu olduğunu söylediler. Geçmiş olsun. 🙏🏻