Elifimm077 selam canım hayırlı olsun. Bebeğim 11 aylıkken hamıle kaldım. Şu anda 22 aylık ve 2.5 aylık bebişlerin annesiyim.
Öncelikle hiç bir desteğimiz yok eşimle birlikte bakıyoruz. Çok zor ama keyifli yanları da var. Hamilelik bi şekilde geçiyor olay doğduktan sonra başlıyor diyebilirim. Tam gün dolu olacağını ve sosyal hayatın benim gibi sıfıra iner mi bilmem ama baya azalacağını kabul ederek başla sürece derim:)