Uyutmaya gelince akşam-gece ağlama krizi tutuyor 8. Ayda çocuğuma bişeyler oldu küçükken böyle değildi. Meme de sakinleşiyor onun haricinde gazını çıkarmıyor . Ağlarken boğuk gaz yapıyor anlıyorum ki gazı var. Geceleri uyanıyor kendini sıkarak ya ayağa kalkıp pışpışlamam lazım bazen gazı çıkar ya da meme vermem lazım yoksa çok ağlıyor. Kısaca ne yapacağım benimle aynı durumu yaşayan gören anneler ? Sebebi ne bulamıyorum bir türlü :(