Aysee__34 mamanın o çeşidini doktorun mu önerdi acaba eğer öyle değilse benim doktorumun önerdiği sadece hipp organik combiotic ya da sma comforttu. Sende sma comfortu bir dene istersen kabızlık için mamasına bir çay kaşığı zeytinyağı koyabilirsin ve karnına masaj yapabilirsin. Bende mama + meme gitmiştim ama o ayda ne veriyordum hatırlamıyorum yalan olmasın da yeterli gibi hatırlıyorum. Aslında yeme biraz bebekle alakalı bence zaten fazlasını kusuyor yarım aç kalınca mızmız oluyor ya da uykusunu yarım uyuyor bizde diyoruz ki huyu bu aslında tam doymadıkları için yapabiliyorlar onu takip edebilirsin. Daha çok emzirmeye çalış lütfen 🙏🏻