iremnaz88 benim bebeğim aşırı emiyordu artık bunaldım bıraktırma kararı aldum bu hafta zaten 2 yaşı bitcek yeter dedim sabır taşı tek suruste bile emmek istemedi ben ruj gibi yeni çıkmış ondan aldım ama onu çok tavsiye etmem hemen bitti yani bir gün gitti emmek istemese de ısrarla arıyor çok ağladı geceleri beş altı gece ağladı yani sabaha kadar gündüz de ağladı çünkü sadece emerek uyumayı biliyordu baktım sabır taşı bitince geri dönmek istemedim başladığım şeyden bantladım üstüne şu an bantlı duruyor 6 gün oldu işte daha haftası tam gelmedi ama daha iyi şu an yani memnun kaldım ben sabır taşından öyle söyleyeyim tavsiye ederim