Ellaynagme bende size katılıyorum. Mesela bir önce ki nesil hep sütle büyümüş hemde internet doktor falan yok ama bilirlermiş sütün midesine ağır geleceğini suyla seyreltir verirlermiş. Ne zaman ki mama piyasası bu kadar yaygınlastı aaa süt yasak. Bu konu kesinlikle biraz rant meselesi. Ek gıda da anne ne kadar pimpirikli olursa bebekte aynı düzeyde iştahsız oluyor daha hiç aksine görmedim. Dediğiniz gibi yabancı bir kaç kişi takip ediyorum da yedirirken de rahat, üç aylıkken çocuğu oturtuyor onda da rahat, incecik salıyor onda da rahat.sonra da Bunların çocukları bizimkinden sağlıklı olur 😂😂😂