Emine003 H123 Benim büyük oğlumda 4 yaşında şuan ayakta bizle sahur yapmak için uyumuyo şuan oda dua etti senin oğlun için canım inşallah hemencecik iyi olur geçer gider sabaha çok mutlu uyanır paşa 🌺
H123 Emine003 ya yerim ben onu RABBIM kaderini bahtını güzel etsin inşallah oy Yaradana kurban maşallah dua etmesini de biliyor Salih evkatlsrdan olsun inşallah derdini görmeyin sagolun inşallah 🤲
Emine003 H123 Allah razı olsun canım anlattım ona oda güzelce dua etti inşallah Rabbim kabul eder 🤲🏻 sen yarın haber et olur mu kuzum
H123 Emine003 tamam canım yarın güzel. Haber veririm inşallah yavrunu öp yerime hayırlı geceler olsun
Kerem_k1 H123 bacağına kramp girmiş olabilir mi. Bazen bana çok kötü kramp giriyor bazen günlerce bacağım acır.
H123 Kerem_k1 kramp ise basmada zorluk olur degil mi baldır tarafında olur mu birde ne zaman geçiyor bu kramp
Emine003 H123 inşallah canım güzel haberlerini bekliyorum inşallah 🤲🏻 öperim kuzum sende öp paşayı ❤️ hayırlı geceler canım
Bebetonunannesi16 H123 bence hafifçe bi ovala masaj yap belki kramptır magnezyum eksikliğinden olabiliyo böyle şeyler
Kerem_k1 H123 basmadan zorluk olabilir bacağını düz tuttuğu zaman acıyabilir. Belki damar damar üstüne binmiştir o zamanda acısı olur.
elmaliturtam H123 belki uyuyunca üstüne yattı ya da büküp yatmıştır o şekilde uzun süre yatınca ağrımıştır uyandıktan sonra olduysa
H123 elmaliturtam gördüğüm gibi düzelttim ama ekli yatma şekline geldiyse hep ayakları ni kendine doğru çeker ondan olmuş olabilir peki geçer mi hemen kendiliğinden
joyfulmom H123 kötü bir şey yoktur içinizi ferah tutun internetten de bakmayın acaba neymiş orası hep en kötü senaryoyu yazar
eylul87 H123 yakın zamanda ateşli hastalık geçirdi mi calpol ödem toplanmasına sebep olabiliyormuş benim oğlumda da olmuştu dolven ile bi ilaç daha vermişti doktor öyle geçmişti
dygefe Benim 6 yaşındaki oğlumda oldu geçenlerde ateşli hastalık geçirmişti o yüzden olmuş 1 gün sonra geçmişti korkmayın çoğu çocukta olabilen bişey
H123 Emine003 canım çok sağol uyandı geçmiş şuan iyi gidip geliyor elhamdülillah çok teşekkür ederim 🤲