edabolukbasi
Bunu senin postunda da yapmışlardı ki başka bir postada görmüştüm. Kardeşim ben mesela evli değilim, benim ki tam olarak bitmedi ama artık kendimi evli olarak görmüyorum, bekarım diyorum ha benim evlenmek gibi bir niyetim yok, Allah bilir. ama burada eşinden uzun süre önce ayrılmış, belki de evlenmeyi düşünen anneler vardır ki diyelim ki buradan alıcı bulunamadı yani kimsenin kız kardeşi kuzeni arkadaşı bir komşusu herhangi bir tanıdığı yok mu yani hemen yazıyorlar buradaki herkes evli Yani hayır buradaki herkes evli değil.