Anneler selam, kızım 13 aylık oldu son iki üç haftadır yorgunluktan gece kalkınca yanıma yatırıp sabaha kadar yanımda kalıyordu ama şimdide uyuyunca beşiğe yattığını hissedip koluma yapışıyor. Zaten geceleri en az 3 defa uyanıyordu şimdide yanımda yatma konusu başladı, sırt üstü uyuyamaz oldum hep emerek uyuyor zaten nasıl vazgeçiricez bu durumda beşiğe dönecek sizce