Ayemali bende veremedim malesef çok denedim ama sürdüremedim, bi yerde atladığım ya da yanlış yaptığım bişey oldu muhakkak ve dediğim gibi zaten fazla istikrarda gösteremedim çok taviz verdim. Uyku eğitiminde herşeyi bi düzene oturtmak gerekiyor. Beslenme saati, uyanma saati ve geri uykuya geçiş evresini hep aynı saatte yapmaya çalışarak o saatlerde oturmasını sağlamaya çalışmak gerekiyor ve buda zaman alıyor tabi yavaş yavaş oturan bişey o yüzden pes etmemek ve taviz vermemek gerekiyor. Daha bir çok detayı var ben kabaca anlattım. Siz internetten araştırabilirsiniz ya da bir uyku terapistinden yardım alabilirsiniz. Olmadı bende yardım almayı düşünüyorum artık çünkü benim oğlum iyce sapıttı hiç uyku düzenimiz yok gece 2de uyudu sabah 7de kalktı mesela🤦♀️ geri öğlene 1de yattı 5te zor uyandırdım ve şimdi hala ayakta bakalım ne zaman uyuycaz. bazende 3-4de uyuyup öğlen 11-12de uyandığı oluyor bizde durum çok fena. Uyku gerilemesini aşamadık bir türlü.