Kızlar 2 aylığız son 4 gündür aşırı gaz sancısı olunca nurse hayversi kullanmaya başladım etkisi hemen mi görülüyor yoksa 10 gün sonra mı. Bazen etkisi oldu diyorum bazen de sanki hiç damla vermemişim gibi sancı oluyor. Bugün gördüm ki atak haftasıymış baya zor geçiyor şu bir haftadır şiddetli ve çok ağlıyor 😔