Merfues1 ilk zamanlar benim bebeğimde öyleydi yani altını açar açmaz kıyameti kopartıyordu. Ne kadar zor bilirim. Bez değiştireçeğim zaman o kadar tedirgin oluyordum ki ağlamaktan katılmaya başlıyordu artık. Bir süre sonra konuşmaya başladım yani hemen hızlı hızlı değiştireyim bitsin değilde işte her adımı söylemeye başladım. Şimdi bezini açıyorum, şimdi altını silcem böyle böyle atlattık bir süre sonra oyunlaştırmaya başladım ben bu durumu işte. 1 ay sonra önce oyuncak bebeğin altını değiştiriyormuş gibi yaptım sonra onun altını değiştiriyormuş gibi ama sürekli konuştum odak noktasını sürekli başka şeylere yönlendirdim şimdi 4,5 aylığız çok şükür 2 ayın ortalarında o durumu atlattık…