Halimebektas Kızlar 2 aylık bebeğim var doktor aptamil psrosyneo verdi ama kabız yapıyo. 2 aydır kakasını kendi kendine yapamıyor asla. Fitil koymak zorunda kalıyoruz. Var mı mama öneriniz hem kilo aldıran hemde gaz kaka problemi olmayan??
kayraninannesiiii Halimebektas mamalar çocuktan çocuğa değişkenlik gösterir başkasına iyi gelen size kötü gelebilir denemeniz lazım. Bütçe izin veriyorsa hipp organik combiotik önerebilirim. Doğduğundan beri kullanıyoruz. Hiç tuvalet problemimiz olmadı. Combiotik zaten gaz için.
Birprensannesi17 Halimebektas kesinlikle bu benim konum ve kesinlikle denemediğim mama kalmadı bebelac aptamil holle evolvia ne ararsan var şuan sma comford veriyorum çok memnunum aptamil heleki tam bir pişmanlık mamaso bitmiştı aptamil evde var diye verdim siparişim gelene kadar 1 haftadır kabızlığını çekiyorum aşırı huysuz oldu oğlum emzirirken bile ıkınmaktan ememiyor oğlum
sinoli Halimebektas Sma Comfort, bebekten bebeğe değişir ama tabi ki zaten mama değişikliği yaptığınızda kabızlık illa ki gözükecektir
Minikkussum Halimebektas Aptamil prosyneo kilo aldıran bi mama kullananlar memnun sizde nasıldı kilo alımı Sma comfort Bebelac Gold hipp combiotic bunlar kabız yapmiyo butcene uygun hangisiyse onu deneyebilirsin
Dilaraa34 kayraninannesiiii merhaba bende hem anne sütü veriyorum bazen doymuyor baya emmesine rağmen o yüzden doğduğundan beri hipp veriyoruz aynı anda hem anne sütü hem mama sıkıntı olur mu ( ilk bebeğim tecrübesizim biraz ) ☺️
Birprensannesi17 Halimebektas kesinliklr aldırıyor benim oğlumun kilosuna doktorumuz çok şaşırdı mesela kilosunu demek istemiyorum nazar olmasın ama kesinlikle biz güzel sonuç alıyoruz ☺️
Halimebektas Birprensannesi17 maşallah 🥰 peki hangi numarayı kullanıyorsunuz 1 mi. Numaralar neye göre aya göre mi. Benim bebeğim 2 aylık
Birprensannesi17 Halimebektas 1 numara kullanıyorum 6. Ayında 2 numaraya geçiliyor 12. Ayda ise 3 numaraya geçiliyor ☺️
Birmelekbinlekebek Halimebektas Aptamil in comformil olanını kullanın üç ke verdikten sonra fark anlcksnz