Kızlar merhaba, ben yeni evliyken korunma yöntemi olarak spiral taktırmıştım. Doktora doğum yapmadığımı söylediğimde şart değil bu normal bir korunma yöntemidir demişti. Bir ay ağrı yaşayabilirsin somra düzelir demişti. Çok inanılmaz ağrılar ve kramplar yaşadım ayakta ağrı girince yere düşüyordum resmen çok zor bi dönemdi.Ben bir ay sonra kontrole gittim yeri güzel kaymamış sıkıntı yok ağrı da geçer dedi ama geçmedi. 1 buçuk ay daha sabrettim ama o 2 buçuk ay çok kötüydüm hayatımı çok etkiledi yani. Sonra çıkarttırmak istedim bana bu çocuk oyuncağı değil uzun süreli korunma için takılır öyle iki ay sonra çıkarın diyemezsin vücudun kabul etmedi demek ki vs tarzı konuşup gönderdi değişik kadın. Neyse ben özele gittim anlatmaya başladim yeni evliyim spiralim var dedim oradaki doktor şok geçirdi bunu sana hangi doktor taktı diye çok söylendi kızdı. Hemen muayene etmeliyim enfeksiyon kaptıysan kısır bile olabilirsin rahimin çok zarar görür dedi. Muayene ettiğinde bir şey olmadığı için şanslı olduğumu doğum yapmayan kişiye taktıkları için vücudumun tepki verdiğini söyledi ve çıkarttı. Şuan bebeğim 5 buçuk aylık, yeniden hamile kalmak istemiyorum ve korkuyorum. Kondom her zaman takmıyor eşim yani kendim de korunmalıyım. Bu yaşadıklarımdan sonra spiral beni korkutuyor yine kabul etmezse vücudum diye. Deri altı implant ya da 3 aylık iğne, doğum kontrol hapı bunlar arasında koruma gücü en yüksek olan sizce hangisi hangisini önerirsiniz. Kusura bakmayın uzun bir yazı oldu