Kızlar bebeğim 1.5 aylık ve kaç zamandır geceleri çok huzursuz gaz sancısı bir yandan hep ağlıyor memede kalmak istiyor sürekli ve yatağına yatırınca 5 dakika sonra uyanıyor. Çığlık çığlığa ağlıyor 1 haftadır nurse harveys kullanıyoruz etki etmedi galiba… neden her gece böyle gündüz bu kadar değil ama her gece böyle uykular hayal oldu resmen nasıl çözüm bulabilirim yardımcı olun lütfen