yellowmom8 Bebeğimin ayakları ve elleri o kadar minikki oyuncak bebek ayağı gibi bugün lcwden çorap ayakkabı bakıyorum 0-3 aylar 9 cm yazıyor eve geldim ölçtüm 8,5 anca çıkıyor ayakkabı bulamıyorum resmen ayağına sizde durumlar nasıl 😅
1prens1prensess yellowmom8 valla kızım 25 aylık fakat şuan anca anca 18 numara ayakkabı olmaya başlıyor diyebilirim koca kışı 18 numara ayakkabıları2§çift çorapla zar zor oldurmaya çalıştım 😂ondna önce hiçbişi olmuyordu çünkü mesela şuan 0-6 ay çorap giyiyor çünkü diğerleri aşırı aşırı büyük oluyor tek ayakkabı çorpa da değil kıyamette bile 9-12 giyiyor 😂8 aylık kardeşi var ikisininde eşyaları birbirine oluyor resmen
Mrvsmt2502 yellowmom8 bu biraz genetik sanırım benim kızımın da ayakları minik bende 36 numarayım 😃 kızım şuan 1 yaşında 18 numara ayağı bakınca bi işaret parmağım kadar 🤤
yellowmom8 1prens1prensess ya bizim de aynı yeni doğan çorapları oluyor sadece kulotlu çorap alıyorum boydan tam oluyor ayaklar bol geliyor 😅
yellowmom8 Mrvsmt2502 ya bizde öyle çok kucuk ayakta yok ben 38 eşim 43 giyiyor ablası 4,5 yaşında 29 giyiyor kocamandı onun ayakları 😅
Skyfall84 Benim bebeğimde 11 aylık ayakları ve elleri minicik oyuncak bebek gibi hatta görümcem ilk adım ayakkabısı almış ama o kadar büyük geliyor ki ne zaman giyecek bilemiyorum
yellowmom8 Skyfall84 ya evet her gören şok oluyor ellerine ayaklarına ablasının bu aylarda giydiği ayakkabılar var hepsi kocaman geliyor 😅