4aylık bebeğim bir aydır anlam veremediğimiz bir şekilde oyun oynarken,emerken,uyurken aniden çığlık atarak ağlamaya başlıyor ve çok zor sakinleştiriyoruz
korktuğunu düşünüyoruz ama nasıl ağlamak görmeniz lazım sanki dövülüyor hiç anlam veremiyoruz nasıl geçer bilmiyoruz