Bir buçuk sene oldu İstanbul’a taşınali havasindandir sanırım ne yapsam ne etsem asla sonu gelmiyor siliyorum siliyorum bitmiyor 15 20 güne yine çıkıyor boynum tutuldu tavan silmekten şu kış boyunca karda yağsa yağmurda bütün evin camlarını açık bütün evi havalandiriyorum ama yok yine çıkıyor siz nasıl baş ediyorsunuz