Ecesu53 benim iki yaşından beri boynumda var. Lenf bezimde benim nodül var 5 cm civarıydı küçükken sonra geçti derken 7 yaşımdayken tekrar çıktı ve hala duruyor 25 yaşıma geldim. Şuanda 2 cm. Daha önceden ilaç tedavisi masaj yöntemleri çok kullandık ama fayda etmedi. Seni korkutmak değil amacım sakın yanlış anlama. Bende kanserden şüphelendikleri için çok uğraştılar. Yanlış ilaç kullanımından dolayı tiroitlerimde 2 tane tümör oluştu. İyi huylu deyip birşey yapmadılar 3 senedir öylece duruyor. Boynumdaki nodülden yana bir kere çok ağrım oldu 3 gün kafamı taşıyamadım yastığa koyamadım koysam kaldıramadım. O da üniversite döneminde aşırı bilgisayar başında durmaktandı.