Selam hanımlar, oğlan annesi olarak en çok ihtiyaç duyduğum ama bi türlü sorularıma cevap alamadığım konuydu. Sizleri yaşadığım süreç hakkında bilgilendirmek istedim. Benim oğlum tam 3 yaşında. Evet sünnete geç kalmışız keşke bebekken yaptırsaydım dedim. Tam 4 gün geçti, lazerli operasyon olduk. Öncesinde pipisine uyuşturucu krem sürüp sonrasında burun damlası narkoz verildi 5 dakika sonra çocuk sarhoş gibi gülüp duruyordu sonra yatırıp iğnelerle pipisinin etrafı uyuşturuldu. 5 dakika içinde işlem bitti. Dikişsiz yapıştrma yöntemiyle lazer sünnet oldu. Daha estetikmiş 😂🤭
Klips yöntemine yaşı uygun olmadığı için yapamadık. Daha çok bebeklerde tercih edilmesinin sebebi rahatsız olup kendisi çıkaramayacağı içinmiş. Oğluma bezi bıraktırmadım sünnet olduktan sonra bıraktırmak istedim daha çabuk iyileşir dediler.
İlk günden itibaren fazla ağrısı olmadı. 6 saatte bir parasetamol 8 saatte bir ibuprofen ikilisi verdim. Ateş olmadı. Eğer ki 38,5 olsa enfeksiyon oldu demekmiş. Operasyondan beri pipisi beze yapışmasın diye karton bardak koyup o şekilde bezledim. 2. Günden itibaren 5 dakika ılık su şampuansız yıkadım. Şuan durum çok iyi. Dün biraz kanaması olmuş hemen doktoruma resim attım normal olduğunu söyledi. Eğer ki burun kanaması gibi kan akışı olursa pipisi açılma yaptı demekmiş. Ama hafif kanamalar normalmiş. 2ile 6 hafta iyileşme süreci verdi. Ama benim oğlan yerinde durmadığı halde çok iyi ilerledik maşallah. Yarın 5. Gün ve hızlı iyileştiğini düşünüyorum. Sadece beni rahatsız eden bir koku var onunda normal olduğu söylendi. Şuanlık anlatacaklarım bu kadar. Sağlıcakla 😻