Seymaaural Merhaba kızım 5 aylık ve dün gece bi anda burun hırıltısıyla uyandım.Doğru düzgün uyuyamıyor,uyuduğu gibi burnu tıkanıyor.Serum fizyolojik sıkıp otribebe ile bi kez çektim ama hırıltı hep devam ediyor.Önerisi olan var mıdır?
Esengul-51 Seymaaural bizdede çok vardı kaloriferden dolayı oluyor demişti Dr odanız nemli olsun demişti buhar makinesi almıştık çok şükür artık olmuyor🙏🏻
Minnosannesii Seymaaural Ben kızım için soğana karanfil batırıyorum yakınına koyuyorum yarım saatte etki ediyor. Birçok kişi bu yöntemi kullanıyor.
Seymaaural Esengul-51 öneri için teşekkürler ama bizim ev fazla nemli hatta rutubet mevcut biraz ilk kez oldu ondan ne yapcagımı şaşırdım 🥲
Seymaaural Minnosannesii Soğan karanfil tedavisini biliyordum notta almıştım hatta ama neye iyi geldiğini unutmuşum hemen deneyeceğim teşekkürler 😊