Mirza19 Kızlar reglim dün bitti abdest aldım dün orucumu tuttum akşam nöbete geldim şuan işteyim ama lekelenme oldu burda duş alma şansım yok devamı olmazsa sahurumu yapsam sabah eve geçtiğimde abdest alıp niyetlensem olur mu bilginiz var mı
Pamuk1980 Mirza19 ertesi gün öğlene kadar abdes alabilirsiniz niyetlenin öğlen ezanı okunmadan duşunuzu alın Allah kabuletsin inş
Hsahinisik Ertesi gün öğle ezanı okuyana kadar vaktin var ezan okumadan önce gusulünü alırsan sıkıntı olmaz
TheBaby Mirza19 Canım bunda bende takılmıştım hoca açıkladı bana sağolsun. 10 günü geçmediyse reglin devam ediyor demektir. 10 günü geçtiyse özürdür. Bu arada rengi ister kırmızı ister yeşil ister siyah ister koyu sarı gelsin olmuyormuş canım. Bu açıkladığım duruma göre kendin karar ver.
TheBaby Mirza19 Canım üstte yazdığımı oku mutlaka. Benim 1,5 gün sonra geldi burda hoca olmaz dedi ve zaten devamıda geldi lekelenmemin. 10 günü baz almalısın
Mirza19 TheBaby bende emin olamadım işte devamı olmasa bile imsak geçiyo ya riske atmıcam yada içimi rahatlatmak için sabah eve geçince niyetlencem