Yaseminnnnnnnnnnnnn Bebeğimin kaka yapamama problemi vardı.. şu 3 gündür zorlanarak yapıyor yaptığı esnada köpüklü ve biraz sesli, gaz çıkararak yapıyor. Yalnız 2 gündür sarı ile yeşil arası, hafif sümüksü ve biraz sulu şekilde yapıyor? Rengi ve kıvamı neden böyle, ishal mi olmuştur? Bilen yazabilir mi? Sadece anne sütü alıyor, besin alerjisi var süt ve süt ürünleri ile yumurta tüketmiyorum.
theQueen Yaseminnnnnnnnnnnnn İshal olsa su gibi olur kıvamı değişir sadece sümüksü ve yeşil olmaz diye biliyorum bence bir doktora götürün en azından tahlil yaptırın içiniz rahat etsin ☺️
Elismila Yaseminnnnnnnnnnnnn benim bebeğimin doğduğundan beri öyle bende ishal sanmıştım doktorum sadece anne sütü aldığı için öyle olduğunu ve olması gerekenin bu olduğunu söyledi yeşil kaka içinde karnı ağrıdığında olur çok takılma dedi
Oske_21 Yesil kak bagirsaklarinin artik duzelmeye basladigini gostergesi diye okumustum biyerde ama en iyisi doktora goturmek
Yaseminnnnnnnnnnnnn Elismila İnşallah bizimde ondandır.. ishal olması için sanırım çok fazla yapması gerekiyor gün içinde? Çok da emin değilim.. kakası sulu olduğu için kafam karıştı benimde.