LeylaMia Selamlar.4. ay döneminiz nasıl geçti?Bebeğinizde gözlemlediğiniz gelişmeler neler?Büyüme ataklarında zorlanıyor musunuz?Deneyimlerinizi paylaşır musunuz?Teşekkürler 🙏🏻