@“Rumeysabas”#p254508 merhaba hayırlı olsun öncelikle ben ordu altinorduluyum çok güzel bir şehir keşke eşim kabul etse de Karadeniz’de yaşasam diyorum bence hiç aklinizda olumsuz durum olmasın her anlamda ulaşımı kolay yerleri okulları hatta gezilicek çok yerleri var şelaleleri var