MinikPandam_ alykncc1 alerji gibi geldi ama bilemeyiz. Ek gıdaya geçmiş miydiniz? Bir doktorun görmesi gerek kesinlikle
alykncc1 CaglaMenessa hayır kaşımıyor, ek gıdaya yeni başladık daha yoğurt verdim sadece ama yoğurttan önceden hafif vardı böyle daha da artmış yoğurttan kaynaklı değildir diye düşünüyorum daha önce de hafif olduğu için ama eminde olamıyorum
alykncc1 MinikPandam_ yoğurda başladık yeni ama ondan öncede hafif vardı şimdi artmış baya. Yarın götüreceğim doktora
Busraa52 alykncc1 egzamada olabilir alerjik bebekler de oluyo her halukarda doktora gösterin krem veriyorlar. Benim bebegimdede vardı egzama dedi doktor ama alerji yapan bi şeylerde tetikliyor egzamayı şampuanı kıyafetlerine kullandığınız deterjanı herşeyi ne dikkat etmeniz gerekiyo kimyasal olmaması gerekli
alykncc1 Busraa52 doğduğundan beri aynı deterjanı kullanıyorum ama yeni oldu böyle bir şey. Bakalım doktor yarın ne söylecek
Makaron_88 alykncc1 isilik bu bence .sıcaktan oluyor. Terlediğinde dökülür. ılık bir duş ve nemlendirme yapın tavsiye ederim
alykncc1 Makaron_88 isilik daha farklı diye biliyorum geçen o da oldu hatta doktora da gitmiştik o gün sormuştum doktora geçer birkaç güne demişti geçmişti ama arada o da tekrarlıyor şu ana kadar hiç olmuyordu neden oluyor şimdi anlamadım
Rabiadefnecik alykncc1 bizimde buna benzer kızarıklıklarımız oldu vücudunda git gide çoğalıyotdu alerji testi temiz çıktı atopik dermatit egzama dediler bir krem yazdı doktoru Bioderma nemlendirici kullandık geçti şuan yok şükür
Misbebegim alykncc1 facebokta alerji ile yaşam platformu dige bir sayfa var oraya atın fotoğrafı çok fazla alerjik durum yaşayan ailelerin birarada olup birbirine destek olduğu bir sayfa .doktor önerisi vs .yardımcı olurlar.
Busraa52 alykncc1 doktora detaylı anlatın alerji testi isteyebilir bazı doktorlar istiyo deterjan ne kullanıyorsunuz şampuan felan
Busraa52 Benim bebeğmde hala var bende tekrar götürücm doktora krem falan kullandım Dr verdiği ama pekte fayda etmedi sönüyor sönüyor geri çıkıyor ek gıdaya geçişte normal birçok şeye reaksiyon veriyo vücutları Allah yardımcımız olsun
Rabiadefnecik Mdorukkk hipokort denedik 5 gün faydası olmadı Advantan diye bi lrem kullandık 5 gün yine sonrasında Bioderma ile günlük n3mlendirdik öyle geçti