Üç gündür aşırı huysuz, abartmıyorum sürekli ağlama modunda, aç değil altı temiz dışarı çıkarıyorum huysuz uyuyo uyanıyo aynı. Alt 2 üst 2 çıktı, bu dişlerin devamı ard arda geldiği için mi böyle huysuz hiçbir dişte bu kadarını yaşamadım ne kadar sürüyor allasen söyleyin, kendi evimde değilim annemdeyim iki gündür burda beşik yok diye ayakta sallıyorum gece 1den 4e kadar salladım uyuyakalmışım durumlarım fena 😴