Hanımlar sorum başlıkta hangi mamayı kullanıyorsunuz
muslumefe1707 sma.optipro bebek hemsiremiz ve saglik ocagindaki doktor en iyi mama dediler
muslumefe1707 golden goat kullanıyorum memnunum
Bebelac kullanıyorum canım
Bahser03 simdi bebelac gold aldim inşallah iyi gelir
Melis1706 bende pnu kullanıyorum da kilo aldırmıyor bebegime
Bebek070 ben onida kullandimda iyu gelmedi
muslumefe1707 5 aylikken 7300 du duzenli kilo aliyiruz biz