Merhaba o kadar kötüyüz ki bu aralar oğlumla gazı vardı doğumdan bu yana fakat hafiflemişti 3. Aya girince artık kendisi kolaylıkla çıkarabiliyordu. Fakat şuan 3,5 aylık ve alttan üstten o kadar gazı var ki çocuk ağlamaktan yorgun düşüp uyuyor midesinden ve bağırsakalarından gelen sesi ben duyuyorm kusuyor sürekli reflü gibi rota aşısı oldu tüm vunlar yetmezmiş gibi tüm şikayaetleri iyice arttı gece saat başı uyanıyor mama ve anne sütü beslenmw şekliydi şuan meme reddi başladı mamayı bile içerken boğulacak gibi oluyor neden olabilir acaba başına gelen var mı nasıl atlattınz. Yazık çok üzülüyorum ona kendi yorgunluğumu geçtim artık.. 🙏