Benim kızım 2 ay 11 günlük ama doğduğundan beri hevesi vardı 2. Ayına gelmeden dik tutmaya başladı. Arada yoruluyor düşüyor kafası tabi ama yine de uzun süre dik tutabiliyor. Doktoru da normalde 3-6 ay arası dik tutma bekleriz demişti bizimki erkenci çıktı. Yani sizde bi sıkıntı yok bence daha zamanı var endişe etmeyin