sifauzun2 Normal canım bebekler ağızlarıyla keşfediyorlar çünkü. Diş süreci de başlamış olabilir kaşındığı için bizim öyleymiş çünkü. Tuttuğunu ağzını götürüyor 😂 Emmesin diye elini direkt çekmek yerine dikkatini dağıtıp eline diş kayıcı vb bişeyler verip oyalamak gerekiyormuş 🥰 Rota aşısı rotateq ve rotarix olarak iki tane var. Ben 2-3-4 de yaptırdım. (3.aydan sonra yapmıyorlar) Menenjit ise bexsero(3.-5.-14) ve menactra(9.-12.). Aşı içeriği aynı ismi farklı olan veya ay aralıkları farklı aylarda belirlenmiş olabilir kafan karışmasın ☺️ Hangi aşıyı hangi tarihler arasında yapacağını doktor belirler zaten en iyisi geç kalma bir an önce git danış doktoruna canım.🤗