Selam kızlar. Bebeğim dün 5 aylık oldu bugüne kadar anne sütü ile besledim ancak deprem zamanından beri sütümde bir azalma vardı yaşadığım stresten dolayı sanırım. Dün itibari ile mamaya başladım aynı zamanda yavaştan ek gıdaya da başladım tadım işe. İlk çocuğumu sadece anne sütü ile beslemiştim hiç mama kullanmadım o yüzden hiç bilmiyorum ne kadar vermeliyim. Az da olsa sütümün geldiğini düşünüyorum kaş saatte bir ne kadar mama vermeliyim kızlar ? Bu arada bebeğim 5 ayına 5 gün kala sağlık ocağında tartıda 6815 çıkmıştı doğum kilosu 3400